Alla inlägg under december 2008

Av Li Haraldssson - 31 december 2008 15:24

Blir arg på barn eller rättare sagt Teo när han inte äter o sätter den sidan till o så sitter han o bara skriker som en liten bebis o det har ju kommit efter han bröt benet!!!!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅ  GGGGRRRRRRR!!!

Det är sån tur att jag har en mamma som ser detta som tar över när jag inte har tålamodet!!!

O så vet jag att när det har lagt sig så får jag dåligt samvete för att jag har blivit arg på honom o att han blir ledsen på mig!!!

Fan, men det blir lätt så här när man är helt själv, pappan till Teo vill inte ha med honom o göra just nu!!! Jo det är så!!!! O det blir jag ju oxå SSÅÅÅÅÅ arg på emellan åt MEN det har jag definitivt INTE dåligt samvete för!!!!!

Av Li Haraldssson - 31 december 2008 10:58

Känns som att det var igår som det var förra nyårsafton!!

Satt o tänkte vad jag skulle skriva om det eller rättare sagt vilken bild jag skulle lägga upp, men kom då på att jag har ingen på alla så det fick bli denna istället!!

2 underbara kusiner som en dag i juli satt i duschen tillsammans o här är det ett försök till en puss eller det blev en!

Vi i våran familj är väldigt kärvänliga, speciellt mot barnen!! Alla pussar alla barn o det är jätte viktigt för barnen att inte glömma ngn!

De kan t.o.m komma helt självmanta o säga att de vill ha en kram el puss!!

Så för att summera Nyårsafton så blir det hos syster Jinn med hela familjen + ngra till!! O min svåger Morgan, som är duktig på att laga mat, har satt ihop en meny!!! Ja visst!!

Så kommer att få till förätt en hummercoktail med frukt sen en prove... (vet inte hur det stavas) fläskfilé med ngn bädd av ngn slags potatis o det toppas då sen av persikohalvor med både hallonsås o chokladsås!!

Vad säger ni om det va?????

Det jag ska bidra med är sallad, det är jag duktig på, faktiskt!!

Så till er som läser detta vill jag önska en God Nyårsafton, hoppas den blir som ni hade tänkt el t.o.m bättre!!

kramar

Av Li Haraldssson - 31 december 2008 10:42

Jag tänkte jag började med en positiv grej alltså fotot men nu kommer det som jag kan bli så irriterad på!!!!!

Människor som bara tänker på sig själva o låter andra dra deras lass oxå!!!!

GRRRR jag höll på att explodera här innan (jag bor ju hos mamma så det var ju här men inga namn nämnda!!!) för just det att man inte ser vad som behövs göras o mkt annat!!! GRRRRRRRRR igen!!!

Men jag höll min tunga, kan faktiskt det numera!! Men det finns en anledningen till det!! Jag har kommit på att tala är silver MEN tiga är guld!!

O speciellt om det bara rör mig indirekt så SKA jag hålla ppiipp.......... 

Av Li Haraldssson - 31 december 2008 10:39

Det är på när mamma o Kent gifter sig -01!!

Visst är det bra på dem, kan ni tänka er att min mamma har sytt sin egen kläning!!!!! + sin brudtärnors som då var 4 stycken!!! Kom igen när ni hinner det på erat eget bröllop!!

Av Li Haraldssson - 30 december 2008 16:29

Såg först nu att det var det sämsta kortet av oss!!! Sorry det kommer fler o MKT bättre!!!!

Av Li Haraldssson - 30 december 2008 16:23

Om ni undrar varför jag lägger upp hela min familj är för att de är de jag umgås med mest o dem jag hållr mest av så....då får man stå ut med det!!! Att läggas ut här!!!

O det HÄR är mina älskade systrar som jag stöter allt blött o torrt med eller vad man nu säger!!!! O oxå får höra sanningar av, bråkar med o grälar med men umgås med hela tiden!!!!!

Här är dom i alla fall!!! 

Av Li Haraldssson - 30 december 2008 16:09

O speciell för vi behöver inte ha blod emellan för att vi ska kallas medlem i denna familjen!!

Jag vet inte riktigt hur jag ska presentera nästa stjärna i mitt liv, Teo är närmast sen kommer nog denna o Anton på delad 2:a plats!!!

ROBIN heter den stjärnan o han kom in i mitt liv 2002 i oktober då var han bara 1 år o 9 månader!!!! O sen dess har han varit där i mitt hjärta!

Vissa ggr har det blödit för honom så det verkligen har gjort ont för att jag inte kunnat hjälpa honom!!

Men på kortet är det han o Teos första julkort o här är ju inte Teo mer än drygt 2 månader!! Oj det är länge sen nu!!

Ovido - Quiz & Flashcards