Direktlänk till inlägg 15 augusti 2009

Besöket nere i Albufeira!! Del 9!

Av Li Haraldssson - 15 augusti 2009 12:41

Vi hade besök från Sverige nere i Albufeira, min bloggkompis Jennie!!
Det var jätte roligt att träffa hela hennes familj, hennes sambo är ju portugis
så Teos farmor o farfar känner ju den familjen oxå.
Farmor fixade mat till alla så det blev lunch uppe på våran terass.

1. Sitter o vänta på att lunchen ska bli färdig.
2. killarna spelar för fullt
3. Dottern i familjen o snacka om söt alltså!!! Kellie heter hon.
4. Detta är deras äldsta son i familjen, Kim o så Teo då!
5. Pappan i familjen, Ronny, som håller Kellie som ska försöka äta
6. Blandning av människor, Ulrika, Peter, Mike o Robin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Li Haraldssson - 25 februari 2016 21:02

Men flyttar min blogg till Nouw istället....       "Kod för att importera min blogg till Nouw: 9944797424   ska vi se om detta funkar.....👍🏻 ...

Av Li Haraldssson - 16 oktober 2009 16:47

Teos födelsedag måste jag bara få in här i bloggen!!!! Fy på mig annars!! Det började ju inte bra eftersom han hade feber på tisdag kväll när jag hämta honom från dagis!! Odet hade ju inte lagt sig till hans födelsedag heller, typiskt! Men hä...

Av Li Haraldssson - 16 september 2009 10:48

Jag har ju inte hunnit blogga på jätte länge även om det har hänt jätte mkt men nu är det mkt med all renovering!! Men det kommer nog den dagen som jag hinner blogga mera sååååå om ni vill så forsätt o gå in o kolla så får ni se när jag har hunnit!...

Av Li Haraldssson - 4 september 2009 08:18

.......ååå jag vill blogga mkt mer än vad jag hinner... o nu kommer det inte bli mera eftersom vi har köpt hus!!! 3 månader ligger nu framför oss med renovering, så den som vill hjälpa till o inte har nog med sitt eget är såååå välkomna!!!! kram ...

Av Li Haraldssson - 26 augusti 2009 17:20

Detta hus ska vi köpa!!! Visst är det fint?? Jag o Nicke tycker det o Teo gillar det oxå! Vi hade hela familjen på inspektion o visst finns det o göra men det är inflyttningsbart nu i alla fall!! Så det kommer att komma fler bilder! ...

Ovido - Quiz & Flashcards