Alla inlägg under maj 2009

Av Li Haraldssson - 24 maj 2009 13:26

Titta o njut!!!

Hiiihiihhhhiii.................

Av Li Haraldssson - 24 maj 2009 12:30

Denny fyllde 35 o hans svärfar Kent fyllde 60!!

Så det var riktigt kalas!!!!

Det var riktigt trevligt!!

Dessa kort tog vi vuxna!

Jag lägger ju in ett till om barnens kort!


Av Li Haraldssson - 23 maj 2009 13:31

Ja det var kul att se dem han pratar om!! O jag tror det var roligt för Robin att visa upp oss oxå!

Farmor o Farafar kom oxå en stund!

Grillade korv o sen var det brännbolls dags o vi slog dom!!! Vi vuxna alltså!!!!

Hiihiiihhhiiiiii..........................

Av Li Haraldssson - 20 maj 2009 08:02

Nu är den på plats!!!

Var ju o köpte våningsäng för att Robin ska få en riktig säng att sova o en egen plats!

Den målade min nyblivna sambo, Nicke, svart!!!  Coolt!!

Det ska sättas namn på o döskallar på hade jag tänkt!!

kanske ska fråga grabbarna vad dom tycker oxå hihiiihhhii

Sen ville Teo låna kameran o ta lite kort o de är ju bara o passa på för det ställer han ju inte upp på när hans mamma vill!!!!!

Titta o njut!!

Av Li Haraldssson - 19 maj 2009 10:54

Bildet från igår, barnen diskade lite först o sen paket öppning, han fick salt, kryddor o balsamvinäger o grillolja!! O han älskade det!!


Av Li Haraldssson - 18 maj 2009 14:00

Jag är ju urkass på att blogga känner jag men som jag har skrivit innan så vill jag ju ha bilder till o nu har jag det ;)

Bilderna kommer att tala ganska mkt för sig själva så titta o njut av vårat liv!!

 Det började med att Nicke o Teo skulle ut o cykla så jag kunde stryka färdigt våran tvätt!

1. Teo lite tjurig som inte får bestämma allt själv!

2. De fixar cykeln

Nu på väg till änderna för att mata dem med gamla bullar, så här sätts de i bilen

1. Rumpan på Nicke o Teo´s nylle

2. Judith i bilen på väg till änderna

Nu är vi vid änderna

1. Teo o Anton vid änderna

2. Judith vid änderna

3. vi gick till en brygga som man oxå kan mata änderna på 

Efter det så åkte vi till ICA kvantum för att först panta lite flaskor

o efter det så köpte vi glass för de pengarna

1. Teo äter glass, han tog en "Nogger"

2. Anton äter en "Sandwich med chokladkross"

3. Mamma försöker få i Judith en "Piggelin" men det vill hon inte så mamma fick äta den

När glassen var uppäten så åkte vi hem till oss för att bada, första gången för Judith i ett badkar, vi är de enda som har badkar!! :)

1. Hela ligan

2. Teo o Anton badar

3. Judith

Nu hinner jag inte inte skriva mer så bilderna prata för sig själva!!!.....

Av Li Haraldssson - 10 maj 2009 10:54

Jag kan inte förklara så mkt utan bilderna får prata för sig själva!


1. Teos nya Bioncle dräkt som farmor hade åt honom

2. Robins skelett dräkt, där masken kom från farmor

3. Här är de på väg till bilen

4. Judith tittar längtansfullt på Robin

5. O det var detta hon ville sitta i hans knä!!! Så sött

6. Åkte o tittade på kyrkor, för min älskade ska GIFTA sig!!!!!! Jippi!! 

Detta är Sandviks kyrka. Väldigt fin

7. Fönstrena inne i Sandviks kyrka 

8. Busungar

9.Kolla in Judith!!!!

10. Utanför en kyrka till, vi kolllade på flera!!

11. Kolla så gulliga Teo o Judith är!!

12. En del av familjen står o beskådar kyrkan

Av Li Haraldssson - 3 maj 2009 10:41

Vi började hemma hos mamma, där brukar vi samlas innan vi ska åka ngn stans!

Judith skulle ju prova mina skor när hon såg dom o hon fick tom i hennes skor oxå i!

När vi började rulla så skulle vissa av oss tanka våra mc:n för det var ju dom vi tog ner förutom barnbilen.

O vad gjorde inte jag där, jo jag trodde jag hade fällt ner mitt sidostöd men det hade jag inte så jag tappade min motorcykel o själv hann jag hoppa av MEN jag studsade bakåt o satte mig på rumpan o så är man ju kvinna med då så vad gör man JO skriker ju till då!!! Så både Nicke o Kent kom ju rusande!!! O jag bara skrattade o tog i mig med handen o det upptäckte jag ju senare att jag hade 2 blåmärken på den handen, hahahhhaaaa!

Sen fortsatte ju resan ner o det är ju 12 mil ner till min bror Denny o hans fru Marie så det blir ju en bra runda på hojen då!

Väl där nere så först fikade vi o sen grillade vi!

Här är då bilder därifrån!

På hemvägen så tog vi en annan väg o då via Bolmsö, o då får man åka en bilfärja o det tycker ju ungarna är jätte roligt!!


Ovido - Quiz & Flashcards