Alla inlägg under april 2009

Av Li Haraldssson - 30 april 2009 09:38

Eftersom Nicke har tagit hit sin DVD så har vi tagit in den andra till Teos rum o det tyckte han var SÅ mysigt!!

Det syns!

Av Li Haraldssson - 30 april 2009 09:21

Vi var hos mamma i stort sätt hela dan, ungarna har ju massa saker där o göra så det är lättast o vara där o där samlas ju alla oxå så alla har ngn o leka med!!

Det är kanon att alla ungarna kan vara tillsammans!!

 Vi grillade även på kvällen o det stod männen för, förutom Morgan för han hade gått Trajet!

1. Här ser nu hur Morgan såg ut!! Judith var lite skeptisk!

2. Grillning på gång

3. Våra grillspett

4. Grillmästarna, NOT!!! (skojar bara ;)

5. Detta gjorde ungarna medans vi grillade

6. Nicke i hög person, lite sur!! Nä då!

7. Morgan igen

8. o igen!!

9. Judith har klättrat upp på stolen SJÄLV!!!

10. Judith med flera

11. Nicke o Morgan

12. Judith i mammas knä

Av Li Haraldssson - 30 april 2009 08:12

Ni som inte känner mig vet inte om var jag jobbar så lägger jag upp ett kort på mitt jobbhus!

Det ser ganska idylliskt ut men ni ska veta att det kan lukta riktigt illa!!!

Som just NU!!!

Jag är ju ingen djurälskare o så jobbar jag på ett Naturbruksgymnasium!!!!

Det är väl meningen att jag kanske ska ha mera tolerans mot det bara!!!

Ja ja......det är skönt i alla fall o vara ute här för man är verkligen i naturen o vi har kor precis utanför fönstret!!

Här är det i all fall!

Av Li Haraldssson - 25 april 2009 21:29

Igår var vi på Universeum i Göteborg då!

O det var kul, Teo tyckte det var häftigt med alla djur!

Men mest tyckte om trummorna som var längst upp!

Alla andra saker tittade han på i ngra sekunder men vid trummorna kunde han nog ha suttit vid nu om vi inte hade sagt till honom :)


1. Precis kommit till toppen.

2.Teo o Nicke på väg upp för trappan

3. Jag o Teo

4. Teo på väg neråt

5. Jag o Teo i ett hajgap som han var lite rädd för först

Av Li Haraldssson - 19 april 2009 10:11

Jag o Nicke tog motorcykeln upp, först stannade vi o fikade! Även om vi inte har så långt till Jönköping så är det ju mysigt att stanna utmed vägen, känns ju som att man verkligen är på utflykt!

Vi var ju där förra året oxå o både jag o Nicke tyckte det var bättre förra året! Men det var ju ngra snygga objekt i alla fall!

1. Nickes cykel

2. fikapaus

3. En smartbil som är omstylad till "Ellinore"

4. Batmobilen,  framifrån

5. Batmobilen, bakifrån

6. Bilen från filmen Fast and the furious

7. Riktigt grym lack på denna "japanaren" en sida var inte rumsren

8. Jag ÄLSKAR mattlack!! O detta är ju en TT med svart mattlack, det är SÅ snyggt

9. En helt vit bil!!!!

10. En bild till på den

11. Döskallar tittar ut på en van

12. Vi gillar döskallar!!!

13. Temat på denna bil var "ice age", riktigt snyggt

14. En HEL bil med bara motiv av Metallica medlemmar!!!

15. Metallica-bilen

16. En TV bak på en van som spelade AC/DC

17. Matpaus Nicke

18. Matpaus Jag

19. Hajen Bruce

20. En trike

21. Jag på Nickes MC utanför mig

22. Vi posar tillsammans, grymma va???


Det var en bra dag!!


Av Li Haraldssson - 18 april 2009 06:43

Hittade dessa bilder som jag har glömt att lägga in här!!

Teo o Nicke sitter i köket o leker med lera o kolla hur de har kepsarna, de skulle ju ha dom likadant NATURLIGTVIS!!!!

Ja ja jag säger bara en sak: POJKAR!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards