Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Li Haraldssson - 30 juni 2009 21:58

positiv blogg så.........historian bakom hans pappa tar jag inte men alla vet inte att

Teo är halv portugis o denna dräkten är ju då den portugisiska fotbollsdräkten o så har hans farmor låtit skriva Teo o hans födelsedag (15 okt är det ju) på ryggen!!

Grymt fin!!

Av Li Haraldssson - 30 juni 2009 21:54

mig o Nicke vet ju våran historia om att vi har varit förlovade en gång innan........bla.....bla.......o åter bla.......

Det är ju inte det viktiga utan framtiden är viktig nu o vi har ju då gjort m våra ringar o detta är dom!!!

Det är ju en utvändig handgravyr med en liten blå diamant i över båda i:na!

Visst är dom fina?????

Älskar dig!!!! Nicke alltså! Hihiihhii

Av Li Haraldssson - 30 juni 2009 21:47

Oj nu har jag inte bloggat på länge igen!!!
O jag vet ju att flera är inne o kollar dagligen o jag ber så mkt om ursäkt för detta
men tiden räcker inte riktigt till!!
Men nu kommer det lite i alla fall!!

I fredags den 27 juni så var vi på Borås djurpark o det var kul o det tyckte ju ungarna oxå förstås.
Bilderna pratar ju för sig själva o är det ngra frågor så får ni ställa dom!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards